poniedziałek, 25 listopada 2013

Pierniczki Bożonarodzeniowe :)

No i wreszcie są moje pierwsze w życiu pierniczki :)
Strasznie dużo frajdy miałam podczas ich pieczenia, a podczas dekorowania jeszcze więcej.
Przepis oczywiście zaczerpnięty ze strony mojewypieki.com :) Ja swoje robiłam z przepisu II, gdyż był już wcześniej sprawdzony przez moją siostrę i wiem że wychodzą :P





Moje pierniczki są w kształcie bałwanków, bucików, aniołków, gwiazdek, reniferków i choineczek więc typowo świątecznie :)



Jeżeli chodzi o dekorację to jest to głównie lukier zrobiony z cukru pudru oraz soku z cytryny, ale również kolorowe pisaki do ozdabiania.



Wyszły piękne, szkoda że jeszcze nie są mięciutkie i gotowe do jedzenia bo już mam na nie ochotę ;P



Pozdrawiam !

1 komentarz:

  1. Ja tam już pałaszuje, tylko jak jesteś w pracy :P Mam nadzieję, że do Świąt coś zostanie :)

    OdpowiedzUsuń