środa, 20 listopada 2013

Muffinki inaczej czyli bukiet z babeczek ;)

Kiedy na przyjęciu urodzinowym słodkiego dwulatka obecna jest jeszcze jedna osoba obchodząca urodziny i to w dodatku dorosła, ciężko jest uznać że tort  stworzony dla malca ("Ciastkowy Potwór") będzie dla obojga solenizantów :) A tworzenie drugiego tortu też mija się z celem, gdyż kto to zje :P
I tak właśnie narodził się pomysł na Bukiet z muffinek :)



Upiekłam maffinki z jednego z najprostszych przepisów jakie znam czyli na Muffinki z coca colą, gdyż są szybkie w wykonaniu, smaczne i puszyste. Każdą muffinkę z osobna owinęłam kolorową bibułką i umiejscowiłam za pomocą wykałaczek ,we wcześniej przygotowanej doniczce z gąbką florystyczną.


Każdą z muffinek przystroiłam bitą śmietaną białą, bądź różową, po czym przystroiłam je listkami z marcepanu i cukrowymi motylkami ;)



Wyszło ładnie, smacznie i oryginalnie ;)
Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz