sobota, 27 października 2018

Baby shower Marty

Dla naszej Martusia na baby shower powstał jeden z najładniejszych tortów jakie do tej pory zrobiłam ❤



Wnętrze tego tortu to istna poezja 😍 dolne piętro to jasny biszkopt i krem cytrynowy na jednym przełożeniu, a na drugim krem truskawkowy.


Piętro środkowe to kakaowy biszkopt i na jednym przełożeniu frużelina wiśniowa z kremem z mlecznej czekolady, a na drugim frużelina malinowa z kremem z białej czekolady.


Piętro najwyższe to jasny biszkopt i na jednym przełożeniu lemon curd z bitą śmietaną i mascarponem, a na drugim frużelina truskawkowa z bitą śmietaną i mascarponem.


Dekoracja oczywiście z masy cukrowej.


Jeśli chodzi o wzór to otrzymałam cztery zdjęcia tortów i na ich podstawie stworzyłam własny wzór 😊


Całość prezentuje się idealnie i naprawdę jestem z niego bardzo zadowolona.


Mam nadzieję że gościom też się spodoba.


Pozdrawiam ❤

1 komentarz: