wtorek, 12 listopada 2013

Dzień Świętego Marcina

11 listopada jest Świętem Niepodległości ale nie tylko jest to również Dzień Świętego Marcina, a że ja mój ukochany mężczyzna ma na imię Marcin trzeba było ten dzień jakoś uczcić.
Tradycyjnie na ten dzień przygotowuje się rogale Marcińskie z białym makiem. Cóż ja za nimi nie przepadam gdyż nie lubię maku, więc nie podjęłam się prób przyżądzenia ich.
Moje Słońce bardzo lubi wszystko co cytrynowe więc spróbowałam wykonać muffinki cytrynowe.


Wyrosły śliczne, puszyste i jak pachniały ;) Jakbyście chcieli spróbować swoich sił to przepis znajdziecie tutaj ;)


Ja swoje przystroiłam puszystym kremem cytrynowym zrobionym na bazie mascarpona, kremówki i własnej roboty lemon curda ;D


Wierzch kremu przystroiłam czekoladowymi serduszkami i ażurkami ;)
Misiowi- Marcinowi smakowały, mi również ;)
Pozdrawiam !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz