niedziela, 13 kwietnia 2014

Łysy Łokieć

Na 25 urodziny kolega Łokieć zażyczył sobie tort- łysego Łokcia w koszulce Liverpoolu... Zrobienie tortu w kształcie człowieka to dla mnie jeszcze za duże wyzwanie, ale wpadłam na pewien pomysł, który postanowiłam zrealizować :)





Figurka człowieka z masy cukrowej też nie jest prosta ale bardzo się starałam :) Oprócz Łokcia na torcie nie mogło zabraknąć herbu Liverpoolu... troszkę nierówny mi wyszedł ale po za tym niezły :)




I tak najważniejsza była reakcja Solenizanta i gości :) Wszystkim się bardzo podobał. Figurka na torcie zrobiła furorę :)




Goście chwalili też smak. Wnętrze tortu to biszkopt przełożony masą krówkową zrobioną na bazie mascarpona, kremówki, roztopionych krówek i czekolady :)




Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz