piątek, 3 stycznia 2014

Sylwestrowe gniazdo Os :)

Nowy Rok już przywitany :) My witaliśmy tradycyjnie szampanem, ale i tortem. Jest to moje wykonanie tortu z przepisu z bloga mojewypieki.com.





W oryginale tort nazywa się tortem pszczelarza, ale mi bardziej pasuje nazwa Gniazdo Os. Oczywiście mi w wykonaniu tortu pomógł Antoni, jak on to zrobił...

Wnętrze mojego tortu to orzechowy biszkopt (z dodatkiem orzeszków ziemnych) przełożony masą miodową z mascarpona i kremówki (ja w swojej wersji nie dodałam cytryny, gdyż jedno z gości nie może jej jeść). Oryginał przepisu znajdziecie tutaj.



Moim zdaniem wyszedł piękny :) I co ciekawe cale nie był taki słodki jakby się można było spodziewać po torcie miodowym :)



Nowy Rok przywitaliśmy na słodko. A jak u was??

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz