poniedziałek, 30 grudnia 2013

Mój nowy przyjaciel :)

Dostałam od mojego mężczyzny pod choinkę cudowny prezent :D W wielkim pudle, idealny wymarzony robot BOSCH MUM... Jak każda ważna rzecz w naszym domu również robot dostał imię. Tak więc poznajcie mojego nowego przyjaciela, oto Antoni :P





W tym ogromnym pudle kryły się same cuda ;) Przede wszystkim mikserek z końcówkami do ubijania, mieszania i zagniatania ciasta. Ponadto tarcze do siekania, blender, maszynka do mięsa i wyciskacz do soków...A ile innych wspaniałości można dokupić... Ach sama mordka się cieszy ;)



Oczywiście został już wstępnie przetestowany :P Razem ze mną zrobił babeczki ze snickersem z przepisu z książki "Moje wypieki i desery".



Koncertowo wymieszał ciasto i ukręcił śmietanę do dekoracji :) Na deserze testowanie Antoniego się nie skończyło, gdyż pomógł mojemu Misiowi zmielić mięsko na kolację i posiekać warzywka.



Normalnie nie mogę przestać się do niego uśmiechać :) właśnie skończyliśmy robić tort na sylwestra, zdjęcie wrzucę przy okazji, a tymczasem dalej raduję się prezentem :P

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz