niedziela, 8 grudnia 2013

Odrobina wiosny na zimę

Tort na 25 urodziny Kamili to pomysł mojego Misia. On wymyślił a ja zrobiłam :) podział musi być :P

Tak więc powstał tort doniczka z trawką i kwiatkami :) 





Wnętrze tortu to kolorowe biszkopty przełożone lekkim kremem cappuccino, który zrobiłam na bazie kremówki, białej czekolady i cappuccino. 



Dekoracja mojego tortu to ściany doniczki stworzone z KitKatów. Ponieważ krem cappuccino był zbyt rzadki do wykonania trawki, to zmieszałam go z mascarponem i oczywiście zabarwiłam na zielono :)



Na trawce nie mogło zabraknąć kwiatuszków, zrobiłam trzy różne :) Uwieńczeniem tortu jest "25-ka" na którą wspinają się biedroneczka i pszczółka :)



Po przekrojeniu wyglądał super, a smakował jeszcze lepiej.



Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz