piątek, 20 maja 2016

Wyjątkowy panieński

Ach jak ja lubię takie zamówienia :) Potrzebny tort na panieński, ale taki wyjątkowy, taki który będzie głównie mówił kim jest nasza przyszła Panna Młoda i tylko odrobinkę wskazywał na panieński ;) Nasza przyszła Panna Młoda jest architektem i maluje piękne obrazy ptaków przy użyciu akwareli :)



Wnętrze tortu bo kakaowy biszkopt przełożony kremem czekoladowym z frużeliną malinową dla przełamania słodyczy kremu ;)


Dekoracja Oczywiście z masy cukrowej :) Nie ukrywam, że bardzo chciałam odwzorować (oczywiście na miarę moich możliwości) akwarele Przyszłej Panny Młodej, więc weszłam na jej stronę i spróbowałam swoich sił :) Myślę, że jak na malowanie barwnikami spożywczymi to poszło mi nieźle :)



Jako, że do ślubu szykuje się Pani architekt to i kilka rozrzuconych projektów znalazło na torcie swoje miejsce...



Na to, że chodzi o wieczór panieński wskazuje kilka rozrzuconych sztuk bielizny i napis "przerwa na wyjątkowy wieczór", bo jak wiadomo przy takich pasjach trudno o czas wolny :)



Pozdrawiam!

1 komentarz: