sobota, 14 maja 2016

101 Dalmetyńczyków

Urodziny Tosi :) w zeszłym roku był zwierzyniec, a w tym mamy 101 Dalmatyńczyków :D




Wnętrze tortu to ciemny biszkopt przełożony kremem o smaku Milky Way. Sam krem jest bardzo słodki, ale pyszny mam nadzieję, że t biszkoptem będzie się komponował idealnie :)




Ponieważ Tosia ostatnio namiętnie ogląda 101 Dalmatyńczyków, to oczywiście taka musiała być dekoracja na torcie. Tak więc znalazły się na nim pieski, ale też odciski psich łapek i obróżka ;)



Mam nadzieję, że Tosia dostrzeże podobieństwo do Pongo i Cziki :)



Szczeniaczki na torcie są bardzo rozbrykane, dokładnie jak te w bajce ;)



Liczę na to, że Tosia będzie zachwycona, bo ja jestem :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Nie wiem jak Tośka ale ja dostrzegłam podobieństwo i jestem nim bardzo zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Tośka ale ja dostrzegłam podobieństwo i jestem nim bardzo zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń