piątek, 18 września 2015

18-stka

Ach kiedy to było... 18-ste urodziny... takie wymarzone, upragnione... człowiek nie mógł się doczekać :)

Tort na 18-ste urodziny Hani, zamówiła jej siostra. Nie bardzo był jasny plan co ma na nim być, Hania powiedziała tylko, że małpka, tak więc miałam niemalże dowolność.





Wnętrze to biszkopt przełożony bitą śmietaną z nutą wanilii i w dolnej części mamy brzoskwinie z puszki, a w górnej banany.



Dekoracja tradycyjnie z masy cukrowej. Tort jest przeuroczy i słodki. Oczywiście znalazła na min swoje miejsce małpeczka, ale żeby nie było tak słodko i różowo to małpka ma odrobinę rozbiegane oczka, pewnie za sprawą zawartości butelki, którą trzyma w dłoni ;)



Nie może być wątpliwości czyje i które to urodziny, więc mamy zarówno imię solenizantki jak i "18-stkę" :)



Mam nadzieje, że Hani się spodoba i że zabawa na imprezie będzie szampańska :)
Wszystkiego najlepszego Haniu ;)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. I co ja mam powiedzieć? Co jeden to piękniejszy:) Oj szkoda, że nie zgarnęłam tych 35 milionów, bym w Twoją cukiernie zainwestowała :)

    OdpowiedzUsuń