środa, 1 lipca 2015

Beczka z butelką whisky

Tym razem na imieniny połączone z dniem ojca powstał tort beczka z butelką whisky i lodem. Było łatwiej, bo butelka będzie prawdziwa, a nie ulepiona przeze mnie :)





Wnętrze tortu, to biszkopt przełożony bitą śmietaną z borówkami... nie powiem najadłam się borówek podczas robienie, bo je uwielbiam ;)



Dekoracja w większości z masy cukrowej. Mamy beczkę z ciemno brązowego drewna, przyozdobioną liśćmi i pędami, nie za dużo, bo to przecież nie to ma grać pierwsze skrzypce ;)



Na potrzeby zdjęcia skorzystałam z pustej już niestety butelki męża :) Ale obdarowywany dostanie pełną ;) Butelka jest obłożona kostkami lodu zrobionymi z galaretki z wody smakowej.

Niestety jest to tort, jak ja to mówię, "zrób se sam", bo moje "kostki lodu" rozpuszczają masę cukrową, więc wykładamy je na tort tuż przed podaniem ;) Mam nadzieje, że sobie poradzą :P

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz