niedziela, 30 marca 2014

Pączusie z serka homogenizowanego :)

Tłusty czwartek już dawno za nami a ja jeszcze nie pisałam o moich pączusiach :)
W tym roku zdecydowałam się (z racji braku czasu) na pączusie z serka homogenizowanego.



Wykonanie to nic trudnego wystarczy przygotować:

300 g serka homogenizowanego,     
3 jaja
1,5 szklanki mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
laskę waniliowy
olej do smażenia
cukier puder do posypania

Należy dokładnie wymieszać serek z jajkami, mąką, proszkiem do pieczenia i wanilią. Gotowe ciasto "kładziemy" na rozgrzany olej i smażymy do uzyskanie złoto- brązowego koloru. Ja swoich nie musiałam przekręcać, gdyż same "tańczyły" w oleju :)



Po usmażeniu wyjąć na ręcznik papierowy. Gotowe pączusie oprószyć cukrem pudrem i wcinać. Moje jak widać były malusieńkie- jak mówi mój M- "na raz do dzioba" :)




Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz