niedziela, 2 lipca 2017

Nietypowy panieńki

Nietypowe torty na panieński to niemalże moja specjalność. Po raz kolejny zostałam poproszona o stworzenie spersonalizowanego tortu.



Wnętrze tortu to ciemny, kakaowy biszkopt przełożony kremem o smaku białej czekolady (na bazie kremówki i mascarpona) i dla przełamania słodyczy z frużeliną z owoców leśnych.


Dekoracja oczywiście z masy cukrowej. Miałam pełną dowolność, a o przyszłej młodej wiedziałam, że jest Panią architekt, która pracowała kiedyś dla IKEI, uczy się grać na gitarze, a jej przyszły mąż jest maratończykiem.


Zdecydowałam się stworzyć "bałagan" projektów, gitary, bielizny i pierścionka zaręczynowego, a w nawiązaniu do Pana Młodego stworzyłam uciekającą Młodą i napis "nawet jakbyś chciała daleko MU nie uciekniesz"


Wyszło super, czekam na kolejne wyzwanie :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz