środa, 1 lutego 2017

Milan Air

Na trzecie urodziny Milanka powstał śliczny tort 3D w kształcie słodkiego samolociku :)



Wnętrze tego cudeńka jest "moją nowością" czyli krem oreo.


Jak powstał ten cudowny krem? Ciasteczka oreo zostały przeze mnie podzielone na ciastka i krem, ciastka "potłukłam", a krem rozpuściłam w podgrzanej kremówce razem z laską wanilii, białą czekoladą i mlekiem w proszku. Po całonocnym schłodzeniu ubiłam kremówkę, dodałam do niej mascarpone i pokruszone ciastka. Takim kremem przełożyłam kakaowy biszkopt ;)


Wyszło naprawdę pysznie, aż mi ślinka leci na wspomnienie :P


Dekoracja oczywiście z masy cukrowej :)


Całość zachowana w kolorach- czerwonym, niebieskim i szarym, dzięki czemu wyszło cudnie, a tort nie jest naciapany.


Mam nadzieję, że Milan będzie zachwycony :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz