niedziela, 21 grudnia 2014

Lukrowane pierniczki

Święta tuż tuż, a ja pierniczę i pierniczę ;)
Tak jak w zeszłym roku do wypieku pierniczków skorzystałam z przepisu z mojewypieki.com. Jest świetny ;)





Poczekałam aż zmiękną i zaczęłam lukrowanie :) Skorzystałam z lukry królewskiego- czyli ubitego białka z dodatkiem cukru pudru. Świetnie się z nim pracuje, nie rozlewa się na boki i naprawdę można tworzyć cuda.



W zeszłym roku wykonywałam tylko ozdoby na pierniczkach, w tym roku zdecydowałam się również "pokolorować" całe pierniczki i je ozdabiać.



W mojej opinii wyszły prześliczne...



Są okropnie słodkie, ale co się dziwić lukier to sam cukier, ale do kawki idealne ;)



Mam nadzieje, że bliskim się spodobają, no i będą smakowały...



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz